12/26/2012

Goderafton ~ moa 18år!!

Nu ligger jag här i sängen och ska precis sova!

Jul har passerat och imorgon (idag 26) fyller min underbara, bästaste och snällaste vän år! Vi tar alla i och säger ett hurrahurra för henne!!!
Det är nämligen så att hon fyller vuxen! Och hon är just nu ute på uppsalas gator, full och lycklig!
Tyvärr kunde jag inte vara hos henne då jag befinner mig circus 70km från uppsala.. men vi får ta igen det när jag kommer hem!

Jag vill ba i och med allt detta svammel säga Grattis Moa och hoppas du får en assupermegaduper bra födelsedag! (Trots att du nog kommer va bakis när du läser detta inlägg) Och jag är verkligen glad över att fått lära känna dig. Alla minnen vi har tsm och haha alla våra spårade stunder som folk skulle dö av om de såg oss då x)) jag är som sagt väldigt tacksam att ha dig som vän elller vän? Vi är ju typ syskon, har fan bott hos dig permanent under en viss tid!! X)
Du är verkligen en såndär vän jag önskar alla får ha, en vän som ALLTID ställer upp och som ALLTID kommer finnas där för än. Du är omtänksam och bryr dig verkligen om dina medmänniskor!
Bara satt du vet så kommer jag alltid finnas där för dig också(hur mesigt det än låter haha) och jag hoppad vi kommer få mångamånga fler minnen tsm!
Avslutar med en sång:
Ja må hon leva. Ja må hon leva. Ja må hon leva uti hundrade år. Ja visst ska hon leva. Ja visst ska hon leva.  Ja visst ska hon leva uti hundrade år! Hurrahurrahurra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar