12/17/2012

Älskade Måndag

HolaHola!

Alltså börjar jag inte alla mina inlägg så? usch måste börja variera mig!

Idag som ni såg i mitt förra inlägg har inte varit så bra, stress stress och ännu mer stress, detta genererar sig i en ledsen Louise! det här att det är så nära till jullovet är inte bra för mig för då släpper jag allt och ba: äsch det är snart lov. Och så får jag inget gjort ist hahaha..
Men när jag vaknade i morse så fick jag reda på att det bara skulle visas film på morgonträningen så ja hoppade över den och sov. like aa baaws. sedan har jag kollat på 1 film, 2 serieavsnitt + julkalendern! Awesome!
Haft träning precis, livet känns alltid lite bättre efter ett träningspass så det är positivt! ;)

Nu ska jag kolla klart på Morden i Sandhamn och sedan sovaaaaa! Upp tidigt i morgon för lite fix i skolan (y)

Pussenkramen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar