11/28/2012

Mysdressen på + nya lurar

Hola hola!
Vandrade in på Clas Ohlsons och mitt mål var att köpa nya hörlurar!
Mina gamla älskade lurar har gått sönder.. :( väldigt synd då jag verkligen tyckte om de!
Men aa jag hittade iallafall ett par nya och ja de är väl bra + de har trasselfri sladd! haha unna sig osv.

Alltså de som känner mig vet huuur kräsen jag är med musik och bra ljud. Jag kan hellre vara utan musik om jag inte har bra ljud så därför var det svårt att välja hörlurar för jag vill ju inte bli besviken så det stod mellan de jag köpte och ett par rosa, problemet är bara att just nu sitter jag och tänker: "Men tänk om de rosa var bättre??" haha störd som jag är, men aja de jag köpte var faktiskt väldigt bra, det är bara det att jag vill ha överdrivet mycket bas. Men man kan inte få allt! hareKiss face




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar