11/25/2012

Mäktigt

Titta på Swedish House Mafia - Friends Arena, Don't You Worry Child / sitdown på YouTube
Alltså kan fortfarande inte fatta att det hänt! Men konserten med Swedish House Mafia slår allt jag gjort!
Allt jag vill är att få uppleva det en gång till. .
Ni som inte var där kommer aldrig förstå och jag är verkligen glad att jag hade turen att få uppleva det!
Nu ska jag fortsätta kolla videos p youtube åååh som ja saknrt:((
Btw i video så, tror det var steve angello, så ber han alla i arena att sätta sig ned och de flesta gjorde ju det. Haha såg väldigt lustigt ut sedan hoppade ala upp samtidigt, det var coolt!
Don't you worry child var så mysig när de spelade för verkligen alla kunde sjunga med, alltså mmm ni hör ju hur mysigt det låter!
Pussohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar