10/12/2012

Sjukstugan

Var hälsade mina bröder och systrar! Min fredag suger. Punkt slut.
Vaknade upp fyra i natt av att jag var tvungen att springa t toan, höll på o spy. Men som den spyhhatandes människa jag är så vägrade jag och proppade i mig massa alvedon och somnade sittandes!

Vaknade imorsemådde lika kasst, beslutade mig för att gå upp o käka frukost för att snabbast möjligen komma hem till mamma och pappa i östis!
Så nu sitter jag här i falkboet och kollar fotbollen (y) kul fredag!
Bajssjukdom hade megabra planer för helgen!! Vill inte.. :(

Men aja .. :/  OM jag blir frisk t imorgon så ska jag gå ut med lite folk på kvällen. Sedan på söndag så är det födelsedagsmaraton!
Först ska vi ut till bällinge och fira min systerson som fyller ett! Året har gått så jäkla fort!!
Sedan efter det ska vi hem till mormor och morfar och fira morfar som fyller 81 år! Så blir tårtkalas på söndag! Me like :D

Nu ska jag käka china mat med la famiglia! Har ju turen som fortfarande har smaklökande fungerande trits halsontet så nomnomnom!

Hörs bitches!
Ps. Fick mina jackor idag! :Dd blir vell morgondagens projekt att visa upp dem i bloggen! Kan avslöja att de är jätte fina ! <333 Haha ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar