10/18/2012

Projekt: Bättre kondition

I skolan nu så har vi fått i uppdrag att göra ett projekt under 4 veckor, då vi ska förbättra någon färdighet inom idrott. Man kunde välja vad man ville och jag valde då kondition!

Jag tänkte att jag kunde lika gärna utnyttja denna möjlighet och eftersom jag skadade mig innan sommaren och inte kunde göra någon försäsongsträning inom kondition så ligger jag RÄTT så efter med det..
Så förra veckan drog det igång, så på torsdagen så sprang jag cooper-test, 3km på tid och jag sprang det då på 15.16 rätt så bra tid ändå med tanke på allt.
Så nu har jag satt ett mål att förbättra denna tid så minst en gång i veckan ska jag ta mig ut för att träna kondition (Y)

Detta gör mig motiverad så nu jäklar ska jag komma i form ordentligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar