10/10/2012

Onsdagen

Hola amigos sitter här i min säng och kollar "Bonde söker fru" . Godispåsen är breve mig och smutsiga fingrar har jag också.. hhaha

Idag har varit en sådan ineffektiv dag gällandes skolan.. först var jag såå okonsentrerad alla lektioner haha  
jag och Cornelia garvade ihjäl oss elr nått liknande.

Sedan efter skolan så for jag i dagens kyla (2 ynka grader) till vårdcentralen där jag fick svar på mina magbesvär, så det var riktigt skönt, hoppas att det blir bra nu! :)

Sedan så handlade jag lite frukost! Rostbröd till dagens ära. har ju införskaffat en brödrost! ;) så nu jäklar!

Haha sedan drog jag på "John Tucker must die" men det slutade med att jag somnade.. suck, kommer aldrig somna ikväll.. 
Aja iallafall när jag återigen när jag vaknade så gick jag och skruvade loss bakdäcket på cykeln, har nämligen punka .. så nu har jag klistrat på en lapp och väntar på att det ska torka och så hoppas vi på att det ska hålla! :)

nu ska jag sluta skriva och kolla vidare på Bonde söker fru! så höres xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar