10/18/2012

Lååångt mobilinlägg. Juste hej!

Goddag mina fina. Idag är det torsdag, härlig dag!
Skulle varit ledig idag om det inte varit för ett utvecklingssamtal som låg och lurade + en lektion i idrottsmentor, men jag ska icke klaga börjar halv ett, slutar två!
Btw vet ni att våran lärare har döpt om utvecklingssamtal till ......damdamdam Omsorgssamtal! Alltså det är det mesigaste jag har hört!
Säkert nå politiker som mebar att utvecklingssamtal är kränkande elr liknande ...

Sedan efter skolan SKA jag till gymmet! Fick fan dampryck igår när jag märkte att jag inte kunde träna!
På dagens schema står det ben + kondition. Kanske blir lite arm om mirre är där, för jag vågar inte gå in i viktsalen själv x)) haha bara massa manliga muskelknuttar så kommer lilla jag där haha

Juste! Igår på matchen så får vi som jobbar ta gratis saker ur kiosken! Och hör och häpna! Jag tog inget onyttigt!! Alltså jag louise valde bort godis/mazariner och t.o.m DAMSUGARE shiiiit vad händer liksom!
Tog iallafall en korv så ag blev mätt o glá !

Nej nu ska jag rulla vi hörs babes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar