9/17/2012

Where my awesomeness comes from? I was born with it.

Tänkta slänga in ett fint litet inlägg åt er sötisar:*
Idag har jag inte gjort så mkt elr okej jag har fan inte gjort ett skit. Haha största ansträngningen var att åka till affären o handla mat och sedan laga mat . Jag är sjuk därav min lathet och även för att jag var ledig idag, så det blev en tycka-synd-om-sig-själv-dag!

Alltså jag har typ kollat sex avsnitt av vampire diaries, känns lite som om jag lever i deras värld nu hahah, geek men jag älskar serien! Kan ju ockaå bero på att Damon och Stefan är så j*vla snygga! Nomnom

Dagens tips kan ni få också!
Gå in på youtube och sök på 'Gandalfstyle" asså jag dog lite där! Den videon slår allt!

Nu ska jag gosa ner mig i min nybäddade säng! Vi höres och synes!

Kyssosmek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar