9/20/2012

Stackars Louise

Dålig uppdate de senaste dagarna! Men har legat sjuk sedan i måndags och ja då tänker ni att jag borde ha massor med tid men mjaa.. jag har seriöst i tre dagar legat i min säng från nio till nio på kvällen och kollat Vampire diaries! Helt fast!

Men nu när jag tänker på det så låg jag verkligen i sängen med neddragna gardiner och ingen lampa tänd! Haha sorglig jag är!
Ända ansträngningen var när jag på måndagen var tvugnen att imfärskaffa färskvaror! Japp så då vet ni hur jag blir när jag är sjuk! x)

Och juste nått som var as drygt var att jag under dessa tre dagar nog sov sammanlagt 10h för kunde inte sova på nätterna och inte heller på dagarna så nu är jag typ en zombi!
Så nu ska jag avsluta detta inlägg och försöka få lite sömn! Måste ju vänja kroppen och knoppen att somna tidigt..

Sovgott:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar