9/19/2012

Kan inte cancer få cancer och dö!

En text som cirkulerat runt på internet den senaste tiden handlar om en liten pojke och hans familj. Den lilla pojken är 3 år och lider av cancer, han har redan börjat planerat sin död och valt vilka kläder osv han ska ha på sig. 

I texten får man följa han sina sista dagar i livet och jag kan då säga det att jag har nog ALDRIG gråtit när jag läst en text förut men den här den berörde mig verkligen.

Så orättvis med cancer, vilka som får det, vilka som inte får det.. Denna familj känner jag har verkligen haft det svårt och ändå så drabbas de av detta. 

Kan inte cancer få cancer och dö!

så jag tycker att ni borde läsa denna artikel, och tänka på hur bra ställt man egentligen har det! och att hur fort allt kan ändras. Ta vara på varandra och uppskatta det fina i livet.

http://www.aftonbladet.se/halsa/article15329230.ab - LÄS OM SEBBE OCH HANS HEMSKA SJUKDOM HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar