8/30/2012

Glada hälsningar from sweden!

Hejsan mina fina vänner! sitter nu på min strand här i Uppsala och har det allmänt bra! I sverige idag har det varit +35 grader! Galet man typ dör! gäller att komma ihåg att dricka ba så löser sig det mesta ! ;)
Hmm okej inte riktigt sant detta, men drömma kan man ju alltid göra.

Ligger iallafall i min säng och har haaaft döö tråkigt.. slutade 11.40 dag, jaja jag vet vad ni tänker men så jäkla skönt är det inte för typ alla i min klass har lektion så jag är forever alone! hahahahah lyssnar på den låten nu precis i skrivande stund! haha vadå hej tyck syn om mig! 
Men aa egentligen borde jag läst svenska boken under all denna tid men jag pallint! mkt man borde här i världen..

Iallafall snart ska jag vidare mot Stockholm så helt lat är jag inte! Ska kolla på Dif-brynäs on la hovet. Så vi höres! får se om de blir nå mobilbloggning annars får ni hålla er till tåls.

Puss och hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar